فروش ست روتختی

فروش ست روتختی

فروش ست روتختی یک از فعالیت های عمده فروشگاه آنلاین بتسی می باشد . در مورد سیسمونی کودک ، می توان روتختی را به عنوان یکی از مهمترین اجزای کالای خواب کودک و نوزاد در نظر گرفت . ست های روتختی کودک بنا بر سلایق مشتریان در تکه های مختلف و تعداد اجزای متفاوت تولید می شود . بنابراین با جستجوی ساده ای در فروشگاه های مجازی و حقیقی با ست های مختلف کودک و اجزای متفاوت روبرو می شویم . از اینرو نیاز ، سلیقه مشتری و ابعاد تخت های به کار رفته ، تولید کنندگان جهت فروش محصول کالای خواب ، به تولید متنوعی از این کالا ترغیب شده اند.

فروش روتختی کودک و نوزاد بتسی

فروش ست روتختی نوزاد

فروش ست روتختی نوزاد بتسی ، شامل ست های 8 تکه می باشد . این ست ها به صورت سفارشی تولید می شوند و شامل طرح های متنوع و رنگهای شاد کودکانه هستند . علاوه بر طرح های معرفی شده محصولات روتختی در فروشگاه بتسی ، مشتریان عزیز می توانند طرح های اختصاصی خود را جهت چاپ ، به بتسی معرفی نمایند و یا اگر به دنبال طرح خاصی هستند با تماس با بخش پشتیبانی در خواست تولید محصول را ارائه دهند.

جدیدترین ست های روتختی نوزاد

اجزای ست روتختی نوزاد

ست 8 تکه کودک بتسی دارای اقلام به این شرح می باشد: گارد (ضربه گیر تخت) ، لحاف طرح دار ، بالشت ، کاور بالشت و کاور تشک تک رنگ . برای آشنایی کاربران با محتویات  ست ، در تمامی محصولات نوع و تعداد اقلام در جدول توضیحات قرار داده شده اند. طرح های انتخابی جهت روتختی های نوزاد با تنوع و رنگ بندی های شاد و استفاده از تم های فانتزی قابل سفارش هستند . علاوه بر این خریداران محترم می توانند با تماس با بخش پشتیبانی طرح مورد نظر خود را که در آرشیو فروشگاه روتختی بتسی موجود نیست ، سفارش دهند . تیم پشتیبانی و طراحی پس از بررسی درخواست کاربر در کمترین زمان ، نتیجه را به خریداران محترم اعلام میکنند.

اقلامموجود
کاور بالشت
لحاف طرح دار
کاور تشک
گارد

جدیدترین ست های روتختی نوجوان

ست روتختی نوجوان

ست های روتختی نوجوان بتسی 4 تکه بوده و در دو نوع مختلف ارائه می شوند . ست اول مناسب کاربرد تک نفره است و ست بعدی جهت تخت یک و نیم نفره پیشنهاد می شود . محتوای هر دو ست نوجوان مشترک بوده و تنها در ابعاد متفاوت می باشند . اقلام مشترک عبارتند از : لحاف طرح دار ، کاور بالشت و کاور تشک تک رنگ . جزئیات کامل هر یک از محصولات در قسمت توضیحات و در جدول قابل مشاهده هستند.

اقلامموجود
کاور بالشت
لحاف توپر طرح دار
کاور تشک

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this